O nama

Tvrtka FEDORA MANAGEMENT d.o.o. je od svog osnutka. svojim klijentima pružala posebnu uslugu na tržištu, a koja se u prvom redu ogledala u stalnoj dostupnosti svim našim klijentima, potpunu transparentnost u poslovanju i pravo na pristup svim informacijama, kao i ažurno otklanjanje svih problema.
Kako bi partnerima pružili sve potrebne informacije, brinemo da svaku godinu provedemo redovni pregled zgrade uz izradu godišnjeg programa upravljanja. Osim toga redovno provodimo obilaske svih naših nekretnina i redovnu komunikaciju sa stanarima i predstavnicima.
Upravo zbog naše posvećenosti poslu svjesni smo činjenice da profesionalnu razinu usluge ne možemo pružati velikom broju zgrada te smo kvalitetu naše usluge stavili ispred same količine zgrada i time još jednom napravili iskorak u cilju da postanemo ekskluzivni upravitelj.
Svjesni svih ograničenja i činjenice da se vrhunska i profesionalna usluga ne može pružati neograničenom broju zgrada, odlučili smo se za pružanje isključivo visoko profesionalne i kvalitetne usluge samo određenom broju zgrada.
U cijelom našem načinu poslovanja tražimo isto tako odgovorne i profesionalne partnere, a to su sami predstavnici suvlasnika i suvlasnici, bez kojih je nemoguće provoditi optimalno upravljanje i održavanje zgrade.
Otvoreni smo za sve oblike suradnje koji se zasnivaju na vrijednostima profesionalnosti, odgovornosti, racionalnosti i transparentnosti, jer samo zajedno sa takvim suvlasnicima i predstavnikom možemo pružati kvalitetnu uslugu.
Svim našim sadašnjim klijentima, odnosno predstavnicima suvlasnika i suvlasnicima u zgradama pod našim upravljanjem zahvaljujemo na višegodišnjoj suradnji, jer smo upravo zahvaljujući toj suradnji kao i njihovom trudu i angažmanu i mi postali bolji i kvalitetniji upravitelj.
Fedora Managemet.

Upravljanje
FEDORA MANAGEMENT

u svojem portfelju ima osim stambenih objekata i stambeno-poslovne objekte i poslovne objekte. Naš način rada na stambeno-poslovnim i poslovnim objektima nije čisti facility managemant. Obzirom da prostori u tim objektima ne pripadaju samo jednom vlasniku, zahtjevi prema upravitelju dobrim dijelom vezani su uz klasično upravljanje zgradom, dok je održavanje objekta dijelom oslonjeno na facility management.

Naša usluga na poslovnim objektima, prema ugovoru, može sadržavati:

  • Planiranje troškova redovnog i izvanrednog održavanja interijera i eksterijera zgrade
  • Planiranje i organizacija svih servisa, kontrola, ispitivanja i atestiranja sustava zgrade
  • Planiranje i organizacija radova na objektu, zatvaranje financijske konstrukcije
  • Upravljanje i organizacija pri hitnim intervencijama
  • Briga o zajedničkom inventaru zgrade
  • Upravljanje ugovorima o zakupu i najmu zajedničkih dijelova
  • Naplata zakupa i najmova, parkinga
  • Pravni i administrativni poslovi
  • Praćenje zakonskih obaveza poslovne zgrade
  • Organizacija rada Savjeta vlasnika
  • Priprema i organizacija Skupštine vlasnika
  • Provedba vježbe evakuacije i spašavanja, evidentiranje vježbe
  • Usluge na objektu prema zahtjevima vlasnika: domarska služba, čišćenje, vatrogasci, zaštitari, preventivna zaštita od požara, recepcijska služba, usluge prijema i otpreme pošte
  • Organizacija društvenih događanja na zgradi